Главная » Готовые курсовые и дипломные работы » Педагогика |
ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Творча діяльність як
об'єкт психолого-педагогічного аналізу 1.1. Формування у молодших школярів досвіду творчої діяльності
як психолого-педагогічна проблема 1.2. Методи та прийоми формування у молодших школярів
свідомого ставлення до творчої діяльності 1.3. Зміст і особливості моделі формування досвіду творчої
діяльності молодших школярів на уроках української мови Висновки до розділу 1 Розділ 2. Вплив моделі
формування досвіду творчої діяльності молодших школярів на уроках української
мови на їх творчий розвиток 2.1. Діагностика рівня розвитку творчих здібностей
учнів експериментальної і контрольної груп 2.2. Особливості впровадження моделі формування
досвіду творчої діяльності молодших школярів на уроках української мови у
навчальний процес 2.3. Оцінка результатів експериментального
дослідження Висновки до розділу 2 Висновки Література Додатки | |
Категория: Педагогика | Добавил: dostup (14.01.2009) | |
Просмотров: 980 | Рейтинг: 0.0/0 | |
Всего комментариев: 0 | |